v.7 - 8 år 2012....

Mycket till snö är det ju inte...

Men aktiviteter  har vi ändå....

Min första teckning 14 feb alla <3 dag



Min storasyster hjälpte mig bara att öppna pennorna.



Jag kan resa mig själv nu. Med lite stöd...vingligt...
Här spelar jag på mitt "gåbord" 19 feb




Tuva o jag på öppa förskolan den 20 feb.



Fika dags på öf!!!



Här är jag o mamma barnvakt åt Cassandra 6 mån. 21 feb



Besök på akvariekällarn i örebro 25 feb

Spännande med fiskar...



Vi resa fortsatte till Grizzly...



Babyproffsen fick jag pussa på en docka!!!



I min familj myyyyser vi mycket...
Här myser jag o syrran...



VI ÄLSKAR DIG TEDDY!!!!

Snart fyller du 1 år... shiiiit va tiden går....

Puss o Kram från Mamma Sinnika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0