Underbara Ted <3

Sinnika sa här om dagen att jag aldrig bloggar på Teddys blogg, och om hon säger det då är det inte bra..
Så jag ska ta tag i det här med att blogga på Teddysblogg, och det ska bara stå om han och familjen.
Inte om att jag(Ronya) ska iväg med kompisar eller någe annat.
Men i alla fall Teddy har blivit jätte stor.
Och igår drog jag och Teddy till våran farmor och farfar, och sedan drog vi upp till våran storebror och hans kompis.
Det var trevligt, speciellt att Kimmey låg inners i sängen Teddy i mitten och jag ytterst(Eller vad man säger)
Och där låg vi alla tre och höll på att somna sött så sött.
Men aja nu ska jag äta frulle sedan plugga engelska med MÅNGA PAUSER för annars funkar ingenting..

Kram //Ronya


Du är det finaste jag vet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0