Midsommar och SKIT

Strålande sol 🌞 och dessutom midsommar 🇸🇪🇸🇪🇸🇪
 
Bojkottade de traditionella jordgubbarna, 1 L för 100kr kändes inte okej. Istället körde vi hemgjort rabarberpaj o vaniljsås. Mums!!!
 
 
 
Igår kom vår lille pisse hem och va sjuk. Han luktade lik, satt och dreglade.
Vi tog in honom på vår stora toa, för att ha bättre koll på honom.
När jag på morgonen hörde av Richard att Pissen var fortsatt som igår kväll.
Ringde jag veterinären...Vi fick med en gång...Han njurar hade lagt av. Hade aldrig gissat på att det va urindoft.
Men han va säker på sin sak.
 
Jag tog beslutet att han fick vandra vidare... 20% chans att han skulle överleva. Nej jag tycker en Katt ska få må bra. Vi är deras bekänter och ska se till att De mår bra och får oändlig KÄRLEK o omsorg. Och behandlas med respekt. 
Vår älskade lille terrorist..😈☻❤❤❤💖💖💖.Som anföll mina fötter titt som tätt, som väckte mig för att han skulle få gå ut. (Vi har katt lucka men den vägra han gå ut i...)
 
Lillen/CP på höger och den Lille är Spinner <3
 
😿😿😿❤❤❤💔💔💔
Puss på dej hjärtat mitt , vila i frid  utan smärta.🙏
Jaga din råttor som va lika stora som dig. Som Wolf tog o sög på. (Usch)🤮👀
 
Sov Gott!
Din matte och husse Teddy & Wolf
 
Sista levande bilden på Spinner/Pissen/Terroristen <3 Kärt barn har många namn <3
Du blev bara ca 2,5 år! Men vi älskar Dig
 
Bilderna nedan, här har han fått lugnande. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0