Jobbig vår... Covid 19 och dödsfall

Ja, den 28 februari nåddes vi av ett mycket tråkigt besked. Min högt älskade svärfar och Teddys farfar har fått cancer...
Farfar och Teddy var väldigt förtjusta i varandra. Teddy gick ofta ner för att få "CKCKOLAAA"
 
 
I Laxå 2018, Farfar var intresserad av polikt och vi åkte runt och lyssnade på olika partier. Här med Jimmie Åkesson, SD. Nisse ställde sina frågor. Han sa det som "andra- inte törs" Han stod upp för vad han tyckte, i alla lägen.
 
Richard och Pappa Nisse <3 
 
Hela familjen Richard Hjertberg.
 
 
Nisse älskade verkligen sina barnbarn och sitt barnbarnsbarn. 
 
Farfar älskade "godsaker", Jag firade min 50års kväll och blev bjuden på detta. Så jag fick fira den med farfar. <3 
 
Teddy fyllde år den 9 mars. Enkel hyllning av min fina älskade kille.
 
 Den 12 mars avled Nisse av sjukdomen. På palliativa avdelningen.
 
 
 
Teddy målade en fin teckning <3 
 
Den 16 april 2020, ägde en enkel cermoni rum. (Detta pga av den rådande Corona Pandemin)
Med på plats var bara Farmor, Ingeli och Richard,
Men vi lämnade en jätte fin blomma som skulle med "farfar".
Denna vackra var från oss alla Richard & Sinnika, Kimmey,Ronya & Rasmus, Teddy och Athena
 
 
 
Det är tungt och vi sörjer honom djupt. Men jag är ändå tacksam för alla år vi fick ha honom FRISK. (87år). Och att processen inte drog ut, utan att det gick snabbt. Hade varit jobbigt att se honom lida. Tacksam för alla dagar vi fick spendera vid hans sida. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0