Midsommarafton 2019

Nu har det slagit om till Midsommar afton. Idag så har jag som vanligt "stressat runt" 
Wolf hämtades vid 10, sedan kom pepsi straxt innan 11. Teddys farmor och farfar behövde ha hjälp för att handla.
Medans jag själv stog på bolaget. Inte för att vi dricker så mycket eller ofta. Utan våra 7 smironoff ice och tetran med smultrunvin som jag hade i min Lundborg, kommer nog räcka till nyår. 🇸🇪🇸🇪🇸🇪
Efter det var det återigen badhuset med Lilla hjärtat. Han är jätte duktig på att simma. Så åker vi dit 2-3 dagar per vecka under sommaren kommer han säkert klara simma 25m snart.
Vi tävlade i rutschkanan.
 I
Idag är det som sagt midsommaraftom
 Familjen ska åka till våra vänner i eskilstuna under eftermiddag. 
Nu dags att sova ZzzzźZźzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0