Badhuset med mitt hjärta

Vädret är fortsatt ostadigt. Det har regnat och åskat varje dag nu.
MEN idag öppnade Allehallen efter en vecka stängt för underhållsarbete.
 
Jag löste ett sommarkort för mig och Teddy. Så nu kan vi åka ner och bada varje dag om jag vill. 
 
Jag åkte vatten rutschkana, ja jag tycker sånt är läskigt. Men vad gör man inte för sitt lilla hjärta?!
 
I förrgår hade jag en arbetsdag och klippte gräsmattan hos farfar och även vår. 
Fortsatte sedan med att klippa häcken. Shiiit vad jag brände mig.
 
 
Ja sen på kvällen börja min höger hand att bråka.
De svullna upp och gjorde skit ont. Såg ut som om jag boxat på någon. 😂
 
Bilden nedan visar när handen börjar svullna upp.
 
Blev överansträngning 🤔 
 
Innan jag slutat för inatt så vill jag visa några av våra fantastiska blommor i vår trädgård.
 
God natt allesammans, var glad och tacksam för livet. Livet kan vända på en Micro sekund.
 
Love you 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0