Vill/ska ha"

Måste/vill köpa fisk imorgon,så får se om det blir av eller om det blir senare i veckan eller ännu senare.:)

Det är i alla fall dom här fiskarna:


Guppy hannar är ett måste inte bara för att dom ska kunna para sig med guppyhonor,utan också för att det är så jäkla fint eftersom att dom har så mycket finare färger än honan:)

Guppy hona mest bara för att jag ska kunna få yngel..

Skalarer,och dom är jätte fina tycker jag,och jag vill att dom ska lägga ägg!(pappa skulle kanske betala en skalar till mig)

Guldfisk slöjsjärt eller vad dom nu heter,och dom vill jag ha bara för att dom är så knubbiga och söta,och gör att dom fyller upp allt så det blir finare,men kommer inte att ha råd med allt nu denna vecka menmen:)

//Ronya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0