Älskar dig teddy!

hej har inte bloggat på länge ju!
har varke haft lust eller orkat.men iallafall jag har fått vattkoppor,så vi får hoppas på att teddy får det snart eftersom att det är bättre att få det när man är liten,och idag måste jag nog ringa mamma och säga att jag inte kan komma till henne i helgen nu när jag har vattkoppor.synd för jag och emma skulle ju vara barnvakt.och jag skulle ju träffa mina kusiner som bor i noge.(träffar ju inte dom ofta alls som ni kanske kan lista  ut)

Idag ska jag nog baka dumlekladdkaka,och här om dagen akade sinnika hallon,blåbärskladdkaka.

men snart kommer sinnika hem,då ska jag bara byta byxor,borstatänderna och kammahåret,sedan ska jag åka ner till skolan och hämta lite saker att plugga i nu när jag är sjuk.inte lika kul me vill ju inte ligga efter som jag gjorde i 7an!

Men iallafall får se om jag bloggar senare idag annars hörs vi nån annan dag.

Teddy kan:
Sitta själv en stund,
Stå själv en tund.
Resa sig själv om han håller i sig i någon händer.
äta gröt.
Äta puree.
Äta annan bebismat.
Dricka bebis dricka.
Skratta till han somnar.
lipa.
Göra ljud med munnen.
pussas.
leka.
Hicka på lek.

med mera,allt det har han lärt sig på ett halv år!

Älskar dig teddy!




Det var lite fina bilder på min söta Teddy!
hare gött //Ronya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0