Teddy tvättas!

Förkyld och trött som en gris.
Ska kolla klart på det program jag kollar på sedan plugga lite engelska trorja,efter det ka jag duscha hade ju typ orientering eller hur det nu stavas,jag emma och några kompisar från andra skolan som vi gick med gick vilse ute i skogen,och jag hade fett ont i magen,det var inte alls roligt vi gick jätte långt helt i onödan eftersom att man var tvungen att hitta 5 olika jävla stolpar med stäbpel för att få E.
Men nejråh jag och emm hittade nog inte ens 3 stycken,ingen av oss kan läsa kartor.
Men iallafall kanske ska träffa Emma senare om jag orkar och vill,men det är inte säkert måste ju plugga på engleska glosor till på onsdag kan inte en enda glos grej.
Skit samma vi hörs senare tror ja väl?`:)



Bilden passa in eftersom att teddy just nu duschar:)(Gammal bild på teddy)

//Ronya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0