Plugg,arbete,plugg,arbete!

Hej hå idet blå!

Idag skulle ajg jobba jätte myket,och när jag skrivier jobba så menar jag inte jobba som jobba utan plugga i min matte och och lite så.
Det ska blir typ piss tråkigt men det jobbiga är att jag vaknad nu för typ en 10 minmuter sedan sa jag vaknade ungefär klockan 13:00.
Så nu ska jag iallafall vakna till lite,sedan käka lite frulle och sedan börja plugga matte,sedan måste jag kankse börja plugga  någonting annat också som so,no,engelska eller någonting annat.
Vet ni??
jag har bara varit med på en musik lektion,jag hatar musik men jag vill inte skolka..hur ska jag göra..?
Och min musik lärare kommer att bli as sur på mig och tro att jag skolkar ifrån hennes lektioner,menmen har ju varit sjuk alla ju,

men vi hörs kram från mig!:)



//Ronya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0