Nya skor!:)

Hej hallå!

har innte bloggat idag eftersom att jag har varit inne i örebro med min älskade lilla emma.och hennes mamma!

Det var kuligt,jag fick 200 kronor av sinnika som jag köpte ett par klackskor,skorna var typ as snygga.När jag var inne i affären tyckte jag dom var helt okej snygga,men nu älskar jag dom typ.
har ingen bild på dom eftersom att dom är hemma hos Emma,ska ha dom imorgon iskolan och jag ska till henne imorgon bitti kockan 5:/

imrogon åker pappa,sinnika och teddy iväg,vet inte vart men jag ska inte med iallafall.
jag ska sova hemma hos Emma,vi ska bara chilla och ha kul.

Imorgon åker jag nog med emma hem direkt,sedan ska hon dansa och då sitter jag hemma hos henne.sedan ska vi träffa Anton:)
Det ska bli super kul týp:)

Men hoppas ni har et på nu i helgen kommer nog inte blogga mer i helgen om ajg inte bloggar hemma hos emma.och det tror jag inte:)



Snart äre ju fan vinter:/

Juste måste ju skriva vad teddy gör just nu.han sitter i sin gåstol och suger på mitt knä xD



Bilder i repris!:)

//Ronya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0