Liiiiiiiisebeeeerg!

Hej!


Åker snart till liseberg(eller aah till göteborg
 ska till liseberg imorgon..)

det ska bli kuligt,har ju inte varit där någongång, visst är det konstigt?
jag har varit på gröna lund och en massa olika karussell ställen i USA.men inte på liseberg.

är just nu inte så taggad men det går endå.
Ska snart åka med emma och köpa lite godis och dricka till bussen,sedan hem och äta pizza och efter det ska jag packa det sista.

Vi ska osva i en kyrka om jag fattat rätt.
Vad ska jag sova i???!?

fan det har jag inte tänk på måste nog gå och packa just nu..

Hörs på söndag tror jag välll!:)



Älskar dig bästa Emma,om en månad exakt blir du hela 14 år gumman!<3

//Ronya


Kommentarer
Postat av: Emma♥

aw älskar dig med bästa! <3

2011-09-25 @ 16:55:26
URL: http://emmaawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0