Klassfotot!

hejhålalala!

Idag har det varit en jobbig dag,det började med att jag inte ville resa mig upp ur sängen.
Åt sedan ingen frukost,så jag var jätte hungrig..
Slutade tidigare idag eftersom att våran svenska lärare var sjuk.
Så jag följde emma till tandläkaren när hon skulle dra ut en tand,det var lite jobbigt att se när dom drar ut den,men ajaa!

Sedan drog jag hem och var hemma,sen åkte jag och handlade med Sinnika och jag köpte en till guppy hona fisk..
Men aa sedan åt jag maaaat,sen pluggade jag,
Sen tog jag en promenad med sinnika,nike och teddy,efter det duschade jag hemma hos min bror och farmor åh farfar.
Sen pluggade jag klart,det var jobbigt för pappret räckte inte till så jag var tvungen att förkorta allt,då blev det skiiiiiiiiiiit dåligt,men nu ska jag kolla på tv sedan fixa det sista med läxan och med fiskarna,hare gött"



Klassen<3


//Ronya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0