ja nu jäklar!

har nyss pratat med min älskade kusin i över en timma,et var skönt att få pratade med henne träffar henne jätte sellan nu fast att vi plugga i samma stad:O
Men iallafall har hunnit att äa lite stekt potatis och ägg också.
Imorgon blir det att fara iväg till min mor för tt vara barnvakt till min lilla tuva-snuva,och min jakob.
Det ska väll bli chill eftersom att det inte är så jobbigt att ta hand om dom,jakob är 10 år och Tuva är 6 år.
Plus att vi får jämt hyra film,får jämr en massa godis och dricka,och det är jag som bestämmer vad man ska göra och en massa kuliga saker.
Eftersom att emma ska med mig så hade jag tänk att vi kunde ha en massa tävlingar,eftersom att vi har en pool så kan man ju ha en massa roliga tävlingar,det ska lbi kul ska prata med emma så kan man ju hitta på en massa saker,:)
Så emma om du läser detta så kan du ju smsa mig:)

men nu ska jag ringa min mamma prata med henne om vilken tid min buss kommer in.ha det bra



haha jag och emma!:)
//Ronya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0