Förklaring om Liseberg

Hejhååå"!"

Jag var ju på liseberg igår,jag hade jätte trevligt..

Först i fredags åkte jag och emma med en buss från en kyrka som det var en massa andra vänner som vi känner dom också skulle till liseberg,Vi satt framför några killkompisar som vi inte hade träffat så mycket men vi hade väl pratat lite med dom i skolan.
men vi pratade med dom hela tiden på bussen och hade skit kul ju!

Så vi var med dom under  hela den natten till lördagen då alla åkte till liseberg.vi sov i samma rum som dom och var vakna ganska länge,men det var kul iallafall.
på fredagskvällen skulle alla sjunga och be till gud eller något sånt,då jag somnade på en stol när alla andra sjön(hur skriver man det??)

Men sen på liseberg gick jag och emma själva,trodde vi skulle gå med killarna,men nejdå!
Men vi had ekul endå!:D

Klockan åtta igår kväll skulle alla mötas vid ingången/utgånget.
jag och emma sena som vanligt,men det blev bra endå.
Vi satt på bussen och pratade lite med olika folk,sedan somnade jag och emma.
Vaknade ibland av att  det var is kallt i bussen,aah sedan hämtade emmas mamma oss och jag kom hem och sov:)

Det var mina två dagar i en text.:)

ha det bra hej då!

Vet inte hur bilden kom i vid denna text!:)

min älskade katt "lillen" men han kallas för CP!:)
Men han är så underbar på alla ställen:)

//Ronya

Kommentarer
Postat av: Emma♥

HAHAHAH, du somnade längst fram!

jag försökte ju vara lite diskret efter som jag är så smart! ;) <3

2011-09-25 @ 16:54:50
URL: http://emmaawessman.blogg.se/
Postat av: Emma♥

ha-ha-ha du ska då alltid komma på lite smartare saker när jag känner mig smart.. hahah :(

<3

2011-09-25 @ 21:33:03
URL: http://emmaawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0