Dagens saga!

Hihåha!

Var hemma hos några bekanta till familjen förut det var jätte trevligt,vi åt skiiiit god mat hos dom typ någon biff,potatis och svmp sås som jag gjorde,det var jätte roligt att vara där,matate även deras dotter som jag känt sen hon föddes,haha över ett tahöv år ju!
Hon föddes två dagar innan våran teddy föddes så vi träffades på bb också.plus att vi kände dom innan nån av dom blev gravid.
Så det är kul att träffa dom.

Juste teddy har nog antagligen ått vattkomppor,det hade ju jag "Ronya" för typ två veckor sedan,jag lider med teddy mitt lilla "<3"..

men i alla fall jag kommer nu att fixa med lite fiskar som vi fick från dom vi var hoss.
Det var Discus fiskar.
jätte fina juu!
Men ajaa vi hörs


Det var två bilder på fiskar vi fått,:)

Tuva föddes 2 dagar innan Teddy. o har träffats lite...
En mysig bild på teddy<------------->Tuva..(Inte den nyaste bilden menmen! så söta..
Alltså tuva är den söta bebisen som föddes två dagar innan teddy!

//Ronya

Kommentarer
Postat av: Emma♥

haha du är smart! <3

2011-09-25 @ 22:37:19
URL: http://emmaawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0