Kom hem nu.

Emma och jag hade ju lite rolig filmkväll/festgrej skit samma.
men det blev lite rörigt men ajaa.
Vi var ute,fräffade lite dryga jävlar,och sen aah pratade mycket,åt godis oh hamburgare även drack vi någon konstig dricka vi blandade ihop,alltså en massa olika läsk med  färg och så.
men iallafall imorgon ska ajg sova Lääänge så Emma om du ser detta och du inte får tag i mig så sover jag nog.:)
hare inte sovit så länge på en jävlans lång tid så nu jävlar liksom.
Men iallafall ska slappa lite imorgon sen Måste jag till Emma för att städa lite sedan blir det nog att åka hem för att planera lite med familjen om vad som ska hända på lovat,så imorgon vill jag nog bara ha en familje dag.
Om inte jag åkit till mamma på Torsdag så ska jag nog även ut med lite folk,kram!

Älskar min lille kille<3
//Ronya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0