Svar.

så gör jag ett litet test !

om dig
Namn: Ronya
Smeknamn: Haha,Ronny
Piercingar: naveln! :)
Tatueringar: ingen än så länge
Längd: ca 1.64cm kanske?
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: Blont
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland..
Tycker andra att du är attraktiv: Vet inte,det tror jag la inte?  
Vilket shampoo använder du: Olika för varje dag.
Din största forbi: har nog ingen stor mer än hajar.

Din första:
Operation: Har inte opererat mig
Första piercingen: , Några månader sedan.
Första priset: Typ något på tivoli när jag va liten ?
Första husdjuret: Hamster tror jag det var.
Första kärleken: Jaadu, har aldrig funnit den riktiga kärleken.



Just nu:
Äter du: Ingeting.
Dricker du: Ingenting.
Ska du: Svara klart på det här,
Lyssnar du på: Inget !
Tittar du på: Skärmen
Har på du på dig: kläder

Din framtid:
Barn: Ja men det tror jag. :)
Giftemål: kanske, kanske inte..
Karriär: Det blir nog inget.
Läppar eller ögon: va ?
Kramar eller kyssar: Både och,
Kortare eller längre: haha?
Snygg mage eller snygga armar: Både och.



Har du någonsin:
Kysst en främling: Nae.
Brutit ett ben: nej
Rymt hemifrån: haha
Krossat någons hjärta: Nej,trort inte det.
Nobbat någon: typ.
Gråtit när någon dött: Aah klart.



Tror du på:
Gud: Svårt att svara på,men tror att jag gör det.
Mirakel: nja, kanske lite ?
Aliens: nej
Magi: nej
Himlen: nae, eller va ?att folk kommer dit eller vadå?
Kyssas på första träffen: Haha vet inte.
Änglar: nej.



Senaste:
Film du hyrde: Det var förre helgen
Film du köpte: vet inte.
Låten du lyssnade på: Någon på idol.
Låten du hade på hjärnan: Minns inte.
Personen du ringde: Emma.
Tv program du tittade på: Idol.
Personen du tänkte på: Farmor(HAHA) ..



För eller emot:
Långa förhållanden: För
Utnyttja någon: emot
Droger: emot
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För



Favorit
Mat: pizza eller tacos.
Låt: Har ingen favoritlåt.
Dryck: coca cola.
Film: Vet inte.

Har du nånsin:
Gråtit över en pojke: tror det.
Ljugit för någon: Har väl hänt,
Blivit arresterad: Nae
Varit i slagsmål: Inte direkt,



Antal...
Gånger ditt hjärta brustit: vet ej.
Hjärtan brustit på grund av dig: ingen tror jag..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen tror jag.



Senaste:
Bok du läste: Nån bebis bok för teddy.
Personen du fick mail av: Vet inte.
Personen du fick sms av: Emma eller Sebbe?.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Länge sen,eller menar ni bara vi som bor här hemma?
saken du köpte: fisk trot jag.

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Skola, sen slappat framför datorn.
Var det kul: sådär.
Hur tidigt stiger du upp: 7 oftast.
Gillar du att slåss: Ibland(haha).
Vad ska du göra ikväll: ta´t lungt.
Är du seriös: Ibland så.
Var har du ont: Ingenstans.
Använder du hårspray: Ibland, inte så ofta.
Kan du stå på händer: vågar inte testa..
Favorit serie: Andra avenyn.
Salt eller socker: Både.
Gillar du ketchup: jo till viss mat så.
Är du glad nu: Sådär
Var du glad igår: Lite.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nae.
Stockholm: Soft.
Göteborg : jadå.
Kan du sjunga: verkligen inte.
Mer värt än guld: Släkt & vänner.
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Massa varma länder.
En tand jag vill lossna: va ?
Ska inte bli skoj: skola .
Sparar till: ny piercing.
Pålägg som gäller: Ost.
Dagens dryck: Coca cola ! <3

Hade inget annat åh göra så.
Kram//Ronya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0