Svar på frågestunden:


Tack för frågorna alla,även om det inte var så många men endå..:)
Det var lite problem med att svara för datorn ville inte hjälpa till, så det är drf det blev så fult.
Kram
//Ronya

(1)När började du blogga ?
(2)Har du gjort din egen design ?
(3)Hur många unika har du ?

Svar:(1)Ja för lite mer än 1 år sen tror jag,eftersom att jag bloggade här när jag var i USA och det var förra julen.

(2)Nej det har jag inte.

(3)Inte många alls,det beror på dag till dag,orkar inte backa och titta just nu men det är inte många alls:)


 

   





 
(1)Vad är din största önskan?
(2)Vad har du för framtida planer? :P
(3)Hur gammalt är ditt barn?

Kram! :D
Svar:(1)Jadu det var svårt,men det är nog just nu iallafall att jag ska få G i alla ämnen men sånt ändras ju hela tiden.

(2)Att jag ska ha ett jobb som jag trivs med.

(3)Min lillebror(Sinnikas)son är snart 9 månader den 9 December..
   
   
   
(1)hur stora tuttar har du?
(2)Hur ska en bra kille vara?
(3)Hur gammal vill du vara när du förlorar oskulden/om du inte gjort det ;)
(4)Hur många string har du?
(5)vad vill du bli?`
(6)vad är din favoritfärg?

Svar:(1)Jaduu Emma det vet inte ja.:)

(2)Snäll och aa han ska vara en bra kille!

(3)Haha men Emma då,det vet jag inte när jag känner mig redo antar jag?

(4)haha tre?Varför frågar du det?

(5)Smalare(HAHA)

(6)gillar många färger men jag älskar grön och vit,synd bara att grön inte passar på allt.

   
 

(1)one more question: din största rädsla?

KRAMAR..

Svar:Alltså det beror ju på vad du menar med rädsla,jag är just nu ganska rädd för att jag kanske inte klarar att få G i Matte och Engelska.
Men jag hatar hajar och ormar.
   
   
     
 

min fråga: vad i ditt liv ångrar du mest?

Svar:Ja det är nog att jag inte tagit tag i skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0