Sjuk??

Var ju på prao på Gustvsvik igår,det var nog det tråkigaste jag kunde välja att vara på vi fick bara städa och städa jävla idioter säger jag bara.
Det var så mycket ljud så att jag och emma fick jävligt ont i huvudet och mådde inte alls bra.
Vaknade även inatt av att jag mådde jätte dåligt åh behövde spy efter det härliga var det bara att försöka somna om det var inte så lätt med det gick till slut.
Jag och Emma ska inte praoa mera denna vecka vi går till skolan ochn pluggar.

Idag måste jag göra klart två engelska uppgifter för att sedan kunna ta tag i matten för jag ska fan klara matte provet denna gång..
Kram*
((Inlägg utan bild))
//Ronya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0