P-boda imorgon då..

Idag hade vi tävlings grejer i skolan jag och Emma simmade,det var så jävla jobbigt så ni kan fan inte tro mig,i slutet höll jag fa på att börja gråta för att det var så jävla jobbigt,fick as ont i magen och emma hade skadat benet så hannah simmade fan 20 längder själv mot slutet men vi vann fan inte endååå.....

Men ajaa nu sitter jag hemma och har nyss packat kläder tills imorgon ska snart dra mig neråt till farmor och farfar för att sova,kommer nog sova gott inatt eftersom att jag är så jävla trött.

Imorgon åker jag och emma till pålsboda på skoltid och är (Kanske) kvar efter skolan också!
hare gött

teddy jag älskar dig så underbart mycket<3
//Ronya

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: tack :)

det gör ju betydligt mycket ondare och ta hemma med en nål än på en studio med pistol. Men det gjorde ont för stunden bara :)

2011-11-23 @ 21:15:06
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0