Hannah dag imorgon!:)

Idag fick jag mina saker ifrån Emma eftersom att jag blev 14 år den 8 Juli fatta vad tiden har gått fort...:O
men i alla fall tack Emma jag älskar diiiig:)

Efter skolan drog jag hem till bror min och lagade mat,efter det frog vi upp til honom och chillade,sendrog vi hem till (mig) och efter det har jag hunnit plugga och fixat lite saker tills imorgon.


Imorgon blir det att ha en (hel dag ensam) med Hannah vi ska bada,detska bli jätte kul!:)



Men vi hörs imorgon efter badet puss:*

Min älskade teddy har varit liten "som en myra"..:)
//Ronya

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig meeed!

du som tyckte det var så dyrt att simma i allehallen om det är där ni ska bada ;)

2011-11-21 @ 20:54:22
Postat av: Emma♥

glömde skriva att det var jag hähhä ;)

2011-11-21 @ 20:54:45
URL: http://emmaawessman.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram!

2011-11-22 @ 12:59:35
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0