Un Ted!!!!!(underbara Teddy)

hohoho!!!
Eller naaa???:S

Ne men har varit ute med Matilda mest hela dagen,vi drog till ICA och jag köpte en cider och hon köpte en glass:P

Sedan drog vi till Alexander"Havpinne!
Det var aaaaas roligt:)

Vet inte vad jag ska skriva men aa,imorgon äre skolan,.Vi börjar kl 9 men jag och Bella måste vara där halv 8 för att vi måste jobba på NO uppgift.Men prommet äre att jag inte är säker på att dom öppnat redan då eftersom att alla börjar kl 9 jiuuuuu!:O

Och hon typ sover nu så hon svarar inte på mina sms.Men jag går upp och duschar imorrn kl 6 sedan ringer jag henne:)

Men ajjjjaaaa hoppas eran helg varit bra.Min har varit lite för snabb men ajjaaa.

Juste Teddy är världens BÄÄÄÄSTA::::::))))

Jaaaaag älllsssskkkkaar diiiiiiiiiiig!:)<333


Tänk att du fick heta Teddy,Det trodde jag aldrig att jag skulle gått med på innan jag såg dig.Men du är värd det namnet.Jag älskar dig Teddy,Tvivla aldrig på dig//Ronya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0