sjuk!(typ)

Försov mig idag,Amanda väntade på mig och kom nog lite sent eftersom att jag sov och inte hörde av mig;(

Men iallafall,mådde inte så jätte bra idag så jag stanade endå hemma.
Gick väl upp typ halv 1 idag då:)

Kollade på tv,och var lite med Teddy!:)
Nu sitter jag här i min säng och chattar lite på msn och bloggar:)

hare bra,orkar inte blogga mer just nu:)

Glömmmmmmm eeej frååååågestuuuuunden:)
Vill ni veta en hemlighet?  varje gång jag ser en måne så tänker jag på Bulan.jag vet inte varför.Men jag gör bara det.  tror att jag gör det drf att Månen är så jäkla fiiiiin:D  Och det är BULAN med:)<333  Älskar dig bulan!:)<333    Nu börjar FRÅGESTUNDEN.SÅ FRÅGA PÅ NU!!!!!!!!!!:)    kram Ronya(syrran)Nu börjar frågestunden.  Cool bild va?Och jag som är i USA:D  Kramar Ronya´!!!<33  Fråga på nu!

//Kram från Ronya!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0