Ronya svarar på testet"eller vad man nu säger??"

tidsfördriv

Nämn något som gjorde dig glad igår: Chatta med kusinen

Vad gjorde du för 15 min sedan: låg i sängen med datorn på magen och bloggade typ?:)

Det sista du sa högt: (kommer inte ihåg)
Det senaste någon sa till dig: Visst är han söt?

Vad har du druckit idag: mjölk

Vad var det senaste du åt: macka

Vad var det senaste du köpte: Pizza(tror jag)

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun

Vad är det för väder hos dig nu: chill väder(tror jag,har inte varit ute idag)

Godaste glassmaken: Vit choklad(åt det på öland,tror jag det var)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: beror på"men nee,tror inte jag tror på det"

Sover du tungt: Jaaaa(eller ibland)

Drömmer du mardrömmar: nej bara ibland"ibland drömmer jag jätte ofta"

Trivs du med ditt jobb: ahru, 60 000 lön vettu"eller nee,går ju iskolan"

Favoritklädsel: vanliga kläder,som inte visar hela kroppen"som alla andra gillar"
Favoritlåt just nu: fest i hela huset"nee,den suuger,men den sitter fast i huvudet"

Vad gör dig glad just nu: godiset"fast att ajg inte har något"

Vad ska du göra härnäst: Plugga tror jag..

Höger eller vänsterhänt: Hööööögeeer.

Humör just nu: vet inte"vågar inte kolla efter.."

Favoritgodis: Olika,"men banana bubs är bäääst"

Kläder just nu: nattlinne :S

Sommarplaner: chilla,grilla, va med mina härliga vänner,Men speciellt vara med min underbara familj!!:)

Hur många kuddar sover du med: 3/4 kanske?orkar inte vända mig om och räkna:)

Spelar du något instrument: nej, inte så bra på någonting som har med musik åh göra:)

Är du kittlig: jaaa"eller??"

Snarkar du: nej"HAHA JOOO DET GÖR JAG,eller hur Kimberlie??":)

Stjärntecken: Kräfta heter det va??

Äckligaste insekten: du ... ne men vet inte,

Längtar du mest efter just nu: Sommar,:)"kunna vara med Teddy 24/7:)

Vad är viktigast för dig:att fixa till provn så ajg klarar mig till 8,"slippa göra en massa omprovn i 8 som man skulle ha gjort i 7an:)                                                                                                                                                                                                        



















Det var allt jag hade åh komma med just nu:)Kraaam:)









Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

allt bra? =)

2011-05-26 @ 15:38:35
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: kiiiim

du andas som om att du snarkar, men du andas bara och det låter som en stormvind.... -.-

2011-05-26 @ 16:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0