NU j*vlar!!!!

hehe rooooolig jag är juuuu!:)

det är ju f*n bara jag som boggar här ju:O

Sinnika bloggar ju aldrig juuuu!!!!!!!!!

Men aa nu vill Teddy blogga lite på sin 2 månaders dag.


Hellojjjsaaaan!Teddy hääär.

Jag vill bara säga till mina kära läsare att idag var det exakt 8 veckor sedan jag kom ut.
Då Ronya(min storasyster)var i örebro hos mammas kompis.Hon var där för att kunna åka och hälsa på mig så fort som möjligt,
Haha men iallafall på ´bilden har ni beviset på att det är jag som skriver detta.:)
Heheh gagagaga!!!:)

men har bra mina söta läsare så hörs vi kanske imorgon:)
Kraaaam!



Jaa det var la kul att han ville säga lite hej va??:)

Tänkte lägga ut en bild på mig också(Ronya)fast det gick så segt så jag ångrade mig,Men lägger ut den endå utan att ha skrivit bloggens namn på den så aaa denna bild är inte alls snygg,Men det är liksom inte många som kollar denna blogg endå.Så det är ju bara Ted som kommer se bilden ju typ så aa puss och aa bilden är för eran skull:(
 

Usch för bilden :S



kram från Ronya&Teddy!!!!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0