Noooooooorgeee nu kommer jaaag!!!!

Imorgon drar jag till Norge så jag tänkte berätta lite om min vecka hit tills:)

Söndagen som var:Då var jag med matilda och Alexander,Alexander och jag kollade i varandrar mobiler och matilda låg i hans säng och aaa gjorde inget typ..

Måndagen som var:Skolan och sedan var jag nog med folk???(Minns ej)

Tisdagen som var:Då var jag med Emma och Elin,Sedan åkte vi och typ badade,johanna var me då.

Onsdag idag:då var jag med Elin ett tag.Sedan kom Matilda,.Vi gjorde inget typ

Torsdag imorgon:DÅ FAR JAG IVÄG TILL NORGE FÖR ATT TRÄFFA ALEXANDER DEN BÄSTA!!!!:D

fredag som kommer att vara snart:ÄR I NOOOORRGE!!!!:D

Söndag som kommer sen:Tror vi åker från Norge då:)


Juste idag på idrotten var det så varmt så att vi fick sluta typ 10 minuter innan för att kunna springa i vatten spridaren(Eller aa spridaren som vattnar fotbolls planen:)
Jag blev skit blööööt!!!!!
Hade inget handduk med mig idag heller så jag kunde inte byta om eftersom att jag inte kunde torka mig,.Ville ju inte blöta ner kläderna.
;)
Så fick cykla jätte långt i skit blöta kläder.Men ajjaaa.

Då vet ni att ingen kommer åh blogga i helgen.
Hare gött fram från Ronya!!:)


Skit snygg bild på mig Ronya.(Ne men  ni ville ju se mer bilder på mig osv)

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo





NU ÄR TVÅ TÄVLINGAR IGÅNGDRAGNA PÅ BLOGGEN! ursäktar om detta ogillas



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/tavling-phax-swimwear.html

- vinn en exklusiv bikini ur Kenzas val av bikinis



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/vinn-resa-till-gran-canaria.html

-tävling där man kan vinna en resa till Gran Canaria i 4 dagar.

2011-05-15 @ 10:03:49
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0