Naaaglar här kommer jag!!:D

Nu sticker jag snart här ifrån,(Ska till mamma i Norrköping)

Fick reda på för ett tag sedan(Någon timme sen)att på måndag ska jag få åka in och fixa mina naglar:d
(FÖÖÖRSTA GÅÅÅNGEN)Jag har tjatat såååå mycket på det.
Och nu får jag det,(För att jag tar hand om Teddy så mycket)

LÄÄNGTAR:D

men nu börjar det jobbiga(HUR VILL JAG ATT DOM SKA SE UT??) :O

Lite exempel som jag hittade på google.se





Jag själv gillar nog dom svarta bäst.(Vad tycker ni??):)
/kram från Ronya!


Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

snyggt! allt bra? =)

2011-05-27 @ 23:29:13
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag har lagt upp bilder på skapelser jag själv har gjort. Tycker du ska välja en neutral färg första gången vit eller svart eller di älsklings färg. Jag valde ROSA med silver glitter i.

Jag blev så attans nöjd.

Kram gumman

Lova att tala om när du visar naglarna på bloggen

2011-05-28 @ 01:19:10
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0