Min dag!!

litet inlägg nu då om dagen!

drog till skolan,
Var på lektioner,det kändes inte bra men var kvar endå.

Sedan efter dom viktiga lektonerna drog jag hem,hade huvudvärk typ.

Cyklade hem jätte fort,åt lite frukt,slappade,
sedan pluggade jag matte som f*n,och lite engelska.

Sedan kom kimmey(Min bror) vi åt mat och hde myyys.

jag laddeade ner msn på denna dator.
Slappade lite.

Nu sitter jag här.

Ska snar plugga lite:)

Såå aahaa glöm inte frågastunden sen:)





FRÅGASSTUND

HEEEJ!
Tänkte på en liten sak.
NU blir det frågastund.

Ni får fråga exakt vad ni vill,det kan vara om mig(Ronya,Sinnika(mamma) Richard(pappa) Teddy(bebben)Och Kimmey(Bror)
ne men det kan vara om allt.
Och jag vill att ni frågar något också.
Snälla alla måste fråga någonting.Om vad som hälst??
Vi lovar att vi ska försöka vara så ärliga vi kan:D

Nu börjar frågestunden.  Cool bild va?Och jag som är i USA:D  Kramar Ronya´!!!<33  Fråga på nu!

Så alla fråga på nu då!!!

/Ronya den bästa vill det:)


kraaam!:)


Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Sv; de är bra me mig :)



Min fråga.. hur gammal är du och när blev du gravid? kram!

2011-05-25 @ 23:14:22
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jaha, kan jag ställa min fråga nu eller ska jag vänta till på söndag.

Jag jobbar så så jag hoppas du/ni kan ta emot den nu.

Jag undrar: Har ni någon anknytning angående indiandasandet. Är det bara en kul grej eller har någon av er det i blodet? Låter så spännande vart kan man se er?

Kram Annelie

2011-05-25 @ 23:51:45
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/
Postat av: Annelie

Nä, vad är det jag ser. Från Norrköping. Bor nån mil från den lilla staden ju ju.

I lilla Skärblacka bor jag och min familj.

Jag jobbar på Ica butiken i "Blacka".

Är du ofta i krokarna eller bara denna helg?

Nu ska jag sova. God natt/Annelie

2011-05-26 @ 00:25:29
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0