LÄÄS FÖR F*N!!:D

hej igen,skulle bara berätta lite att jag vart med amanda och sjökvist idag,Vi pratade typ bara och skrattade:)

kom hem kanske halv 8 typ,(tidigt för att vara fredag)men vi ska åka iväg jätte tidigt imorgon.så ska typ upp 6,7halv 8.är inte säker får fråga sen.

sinnika och pappa ska dansa för en skolklass,sedan på et bröllop.(så jag ska ta hans om Teddy typ hela dagen...)

jag är jätte trött fast att kl typ bra är 10 på natten:)

men nattinatti.
Juste tror ni att vi kommer åh dö imorgon??alltså det sägs ju tt jorden går under eller någe sånt.:/

haha jag tror själv inte på det(men lite nervös är jg nog)

juste vt ni varför jag boggar nu igen??:)

det är för att jag fått en ny bärbar dator X)

sov sött//skrivet av Ronya..:)

bild i repris...:)

Kommentarer
Postat av: A.C

hej:)



vilken gullig kommentar.. tack så hemskt mkt.. gjorde mig glad^^ hehe...

va kul att du tittade in iaf=)

bra fråga.. jag vt inte hur jag ska svara på frågan faktiskt..hehe~~ alla e fina på sitt sätt, utseende mässigt kan ju bero på klädestil, frisyrer, men allt mest handlar om självförtroenhet faktiskt:) man ska tka sj att man e fin först, o älskar sig sj, sen kmr alla andra att gilla dig:)



Ärligt så har jag faktiskt tänkt på skönhetsoperation, vill ha högre näsrygg som en europe:) men jag gjorde aldrig för jag tåler inte smärta:p o då e dt inte mig längre efter operationen liksom.. visst blir man ju fnare..men kräver mkt mod och man kmr lida senare i livet också. så dt e bara vara NATURLIG:D dt e nog bäst:D hehe~~ hoppas du e nöjd med svaret=) annars e dt bara fråga på:D



tack för din söta kommentar ännu en gång:D uppskattar dt verkligen:)



Önska di en trevli helg:D

2011-05-20 @ 22:54:22
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Annelie

Sv. Oj då läste visst inte hela ditt inlägg.

Din fråga var Hur jag hör för att bli så fin?

Det handlar om självkännsla helt klart o lite att jag bryr mig

om mig själv. Tränar en hel del gör jag oxå. Man ska ta hand om sitt inre oxå. Tänka på hur mycket man äter. T. ex om man äter en massa god saker o fet god mat och är en still sittande person ja då är det lätt att kilona ökar. Men om man börjar att röra på sig, tränar cyklar eller springer kan man med gottsamvete äta chips godis o läsk. Detta bör man tänka på när man närmar sig 40 år som jag snart gör. Kram gumman o ha en härlig helg. Nu ska familjen o jag göra ett tonårs rum. Kasta gammla trasiga lek saker.

2011-05-21 @ 09:16:49
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0