LÅååångt!!!!!!!!! : O

Alltså så här ärrree.

Jag orkar inte blogga mera,eller joooo det gör jag men jag orkar inte blogga varje dag och speciellt inte flera gånger varje dag.

Jag är lixom i skolan till kl typ 3 varje dag,Oxh sedan tar det en halv timma hem typ.(om jag går iallafall)
Sedan ska jag äta lite mellis,Och bara tare lugnt(Eller så är jag redan med någon kompis)
Annars brukar jag kunna dra ut till nån kompis,
Sedan ska jag hem vid typ 7 halv 8,8 typ och äta och göra lite läxor med mera.Sedan blir kl typ 9 halv 19 på kvällen,då är jag så j*ävla sluuuut så jag skiter i åh blogga lixom...

Jag älskar Teddy så j*vla mycket också så när jag är hemma så är jag typ bara med Teddy.
Det är så mysigt när Teddy somnar i sin vagn inna jag går och lägger mig så att jag kan dra in vagnen på mitt rum och sälv somna,
Sedan efter ett par timmar vaknar han och då tar jag upp honom till mamma(Sinnika) eller pappa(Richard) sedan går jag och lägger mig själv igen.,
Eftersom att då får både mamma(sinnika) och pappa(richard) vila ut sig lite granna.
Det är ju inte s¨jobbigt när han endå sover men jag slipper åh sova själv ovh teddy vaknar ju ibland då man måste upp och vagga honom lite,så dom får sova hela timmar istället för att behöva vakna hela tiden.

Men jag tycker endå att det är mysigt att ha honom där inne.(Man hör hans andetag,hans snarkningar,Och hans gnälliga pip:)

Menmen,Vi älskar diiig såååå mkt Ted!!!!:)

kram från Ronya.Hihi det var mycket jag skrev ruu:)


Kommentarer
Postat av: Lelle

EN FOT :D :D :D :D

2011-05-20 @ 22:45:17
URL: http://sko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0