Jemmee!"(hehe hemme)

Hej!

har varit i Norge nu.Har inget roligt åh berätta om det typ.

Men iallafall jag äh hemma nu ocn det är söndag.
Jag ska snart fixa mig och sedan sova.
hatar SÖÖÖNDAGAR!!!!!

Men ajjaaa på Tisdag ska jag till Tisaren med skolan.(LÄÄÄNGTAR EJ)Vi ska cykla enda dit!!!
TRÅÅÅÅÅKIGT

aah vad ska jag skriva om????

Teddy blir bara större och större.
Men ajjaa.

Hörs kram från Ronya!!!;:D


Så fina!!(<Där var inte Teddy stor inte>)Där ser ni även Teddys mamma (SINNIKA)

Dålig bild jag vet.Men jävligt fin(<Denna bild är ganska ny typ>)

Kram från Ronya(MIG)

(HAHAHAHA ROLIG BILD VA??????)Ne men lovade en läsare att lägga ut bilder på oss också.Så nu har ni bilder på mi goch Sinnika!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0