hemma igen från *****

hej igen,nu har vi kommit hem och är trötta som fan!!
Sinnika(mamman) jag(Ronya)och teddy(bebisen) var och badade för första gången i pool för teddy.
Först skrek han jätte mycket och var jätte arg.
Men sedan när han märkte att det var ganka skönt i vatten så ville han inte gå upp igen:)
sedan åkte vi hem och Sinnika(mamman) lagade lite tacos:DMUMS!!!

Och nu ligger jag här på mitt rum och känner att jag snart kommer åh somna.

Imorn äre ju en ny jobbig skoldag.+ att på torsdag ska jag ha matteprov kom jag på nu.
Så måste hem och plugga imorn jääääte myyyckeeeet!!!!!:(

så får se hur mycket jag bloggar imorn.

får se om jag bloggar mer ikväll också.

Och eftersom att jag börjar jätte tidigt imorn så är jag inte säker på att jag hinner åh blogga innan skolan heller:)

Men nattinatti om jag inte bloggar seeeen:)
puss.

Bilder togs idag när vi badade,me orkar inte ladd ner dom idag!!!:)
Kram från Ronya!!

teedddyyy,JAG ÄLSKAR DIIG,TVIVLA ALDIG PÅ DEEEET!!!!!!!!!:)<3



bild i repris (IGEN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0