Goddag!

hello!

Idag har jag inte hunnit åh blogga.Var i skolan,datorn var hos min bror så hann inte blogga på morgonen.

Gick hem tidigare ifrån skolan idag.hade ont i huvudet och lite så.
Så jag missade matte lektionen ocu idrottet(Yee)eller det spelar ingn roll,ingen av lektionerna är hämsk, Men i allafall har plugga lite matte och engelska idag.så aah.:)

men iallafall ska gå och ringa min mamma nu och se om emma får följa med till henne i helgen:)

hare gött kraaaam!:D

Bloggar nog senare och imorn:)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hallå gumman. Sorry med adressen men nu blev det rätt va? När och var kommer fråge stunden då. Jag är så nyfiken!!

Har haft en bra dag i dag bortsätt från att vi inte har nån tvättmaskin här hemma. Så i morgon vill jag åka och titta på en. Ska bara hjälpa mamma att få igång sitt 3 till datan först.

Vad händer i skolan i morgon då?

Mina grabbar ska ta skolfoto till nästa termins skolkatalog.

Kram/ Annelie

2011-05-25 @ 21:03:03
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0