frågestunden!

Lovade er så ville inte göra er besvikna endå!:)

Fråga: 
24 Maj, 19:03  
A.C om FRÅGASSTUND:
1. hur gammal e du?
2. är du mamma ledig nu? vad jobbar du för ngt annars då?


Svar1:Jag som bloggar ungefär varje dag är 13 sart 14 år gammal,och jag är storasyster till lilla underbara Teddy!(Sinnika är 41 tror jag)Det är alltså mamman:)

Svar2:Man kan säga att Sinnika(mamman) är mamma ledig hon har varit med i en olycka för många år sedan,så kan ej jobba pågrund av det.
24 Maj, 14:46  
HANNA om FRÅGASSTUND:
1:ålder?
2:längd?
3:antal besökare?
4:singel?
5:kram :)

svar1:jag som är storasyster är 13 snart 14 år,Sinnika(mamman till teddy)är 41 år tror jag:)

svar2:jaadu,jag (Ronya)är väl runt 160?lite längre kanske?Sinnika(mamman)Vet jag inte.

svar3:Jaadu!! det är jätte olika,ett tag har vi kanske runt 60 besökare,sedan går det ner till typ 20,sen runt 10-15 kanske?Vet inte men det är inte så många,

svar4:haha aah jag tror det i allafall.(eller aah)fast Sinnika är ju tsm tsm min pappa:)

svar5:haha vet att det inte var någon fråga,men taack:)
24 Maj, 08:51  
sofia om FRÅGASSTUND:

1:till frågestunden: vem är din förebild?

Svar:Min förebild är nog min kusin Kimberlie om jag ska vara ärlig,hon är en sådan bra person,jag älskar henne så mycket.Cassandra min andra kusin är också en jätte bra person.men hon är mer en lite gris.ne men hon är som mitt barn,hon klarar inte mycket själv utan mig:)





Fick även en till fråga av en tjej(kan man kalla dig så?)som ville veta vad jag menade när jag pratade om indian dans så nu jäklar ska det bli svar av det serru:

Det började med att min pappa(richard)alltid älskat indianer,sedan träffade han teddys mamma (Sinnika) hon gillar också indianer.
Så dom sökte väl lite på olika sidor,och hittar då en sida som heter typ(indianbyn.nu)eller något sånt.
Så dom vart väl med i en klubben eller vad man säger.
I den klubben fanns det ett par som kunde dansa indian dans.
Dom lärde ut varandra hur man dansar och lite olika kläder man kan och ska ha för att kunna dansa den.
Sedan tyckte dom väl att det var en rolig grej att pyssla med,Så vi var i indianbyn hela sommrarna och sov i tipisar.(medmeramedmera)

Vet inte vad jag ska berätta mer,om någon blir mer nyfiken av det så kan du/ni ju kommentera lite så svarar jag gärna:)






Tack alla för era frågor..
det var inte så jätte många som ville fråga,men skiiit samma,no var snälla iallafall,och jag tror och hoppas på att ni fick era svar.OCh att jag inte glömt bort någon?För då är det bara att säga till:)



Alltså är frågestunden avslutad:)





jag är jätte nervös inför imorgon!!!:)

//Ronya

Kommentarer
Postat av: Annelie

Sv. Ha ha, ja visst kan man kalla mig tjej. Det är helt ok. Tack för ditt svar. Ska kolla in indian dans på nätet. Låter as kollt. Själv älskar jag svensk folkmusik. Medeltids inpirerad sådan. Sarek heter en grupp jag lyssnar mest på just nu.

Angående dina naglar tycker jag du ska välja din älsklings färg till tipparna. Kanske några blommor eller figurer på nån eller några av naglarna. Lycka till och kram/ Annelie.

2011-05-30 @ 22:25:36
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0