Det blev inget!men vi slutade tidigt....

Goddag!

Idag blev det inget med naglarna,hon som skulle fixa mina naglar var sjuk,så det blir på onsdag om hon då är frisk.

Det är ju ganska bra för jag vet inte än hur jag vill ha mina nagla,så vi får väl se hur jag vill ha,nu när jag har två dagar xtra dagar på mig att kolla på olika nagar.
 
juste idag skulle vi fått slutat typ 10 min i 1,,men våran svenska lärare hade inte kommit hem ifrån något land som hon var i,ingen lärare hade hört något av henne,så man vet inte när eller vad soom hänt.

men iallafall vi fick sluta redan kl 11 typ.
Så aah,sen ska vi typ åka till Sinnikas kusin och hjälpa henne att bära ut möbler och flytta.Så jag kanske får lite pengar eller så kanske jag får åka och fixa mitt ´hår,(Färga och klippa)men vi får se:)


hare gött,kraaam//Ronya!

Hur ska ja fixa mna naglar????snälla hjälp miiiiig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0