Daageeen!!

Hoho!!
Har nyss äit maaaat,Teddy skrek ty hela tiden så aah,Sinnika(hans mamma) sitter och matar honom just nu.
Jag kollar just nu på tv,och bloggar.

Jag var ju med emma,elin och matilda föut på c2 ett tag.jag och emma cyklade runt hela hallsberg för att fixa ett ställe till som hon kan jobba på(som jag sagt)
Men iallafall,det haglade ute jätte mycket så jag var dyblöt ett tag.
men just nu ska jag softa lite,sedan plugga lite till,sen tänkte jag ta och tvätta av mig lite och packa idrottsväskan.sedan plugga lite till och blogga:)

Så nu måste jag sluta skriva.

jag är ledsen för att det inte blir något roligt inlägg just nu,men endå det är ju någonting..

hare gött.

Och tack för alla frågor som ni ställer på frågestunden.Den hittar ni längre ner på ett annat inlägg:)

//ronya(Teddys bästa syrra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0