WI!WI!Wi!!

Hejsan!!!!!!!!!!!!!(Överdrivet jag veeeeeet)

Men jag kan inte motstå att vara glad just nuuu,,,,,,,
Det är så här att jag har tänkt ut lite saker som jag måste göra/tänka på ett tag nu tills vi åker till Spanien(Det gjorde vi förra året,så vi vill göra det varje år)

´


* Bry mig mer om skolan(Alltså jag gjorde det när jag börjde i 7-an,sedan vart det lite mycket med alla läxor och prov hela tiden,Plus att Teddy kom till världen den 9 Mars,(Men aa komma igång med det igen,så att jag får G iallafall)


* Gå ut med Nike(hunden) mins 1 gång varje dag så att Sinnika slipper att göra det varje gång..

* Sluta äta skräp mat och godis så ofta(drick läsk)Alltså gå ner i vikt,,

*Städa mitt rum varje månad så att jag får månadspeng.

* Kunna vara lite mer med kompisar(Speciellt med mina älskade kusiner)

* HA ETT JÄVLIGT BRA LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)


Jaa det var väl det jag kom på att jag ska göra tills vi far iväg,.

Men aa ni får hare gott,

Juste det var ju inte det jag skulle skriva igentligen i detta inlägg det var en annan sak.(Och det skulle varit en väldigt rolig och spännande sak för er att veta tror jag,

Men holl koll på bloggen idag och i,morgon så ska jag försöka fixa in ett inlägg om vad det var)

Hare gorr kram från Ronya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0