Ut med Teddy!:D

Hello!!!!!

Ville bara säga att jag är hemma nu ifrån en skoladag,(Lite jobbig ´,men endå inte)

Nu ska jag väl bara vila lite,
Eftersom att jag hade hand om Teddy igår kväll/natt,Det var mysigt,jobbigt och roligt på samma gång,

Men aajaa,

Nu ska jag ju somsagt bara vila tills Teddy vaknar.Då tänkte jag typ gå ut på baksidan till Pigges grav,.
Teddy verkade tycka att det var ganska roligt att få vara ute fast att haninte hade vagnen(Han såg ju mer då,och var alltså med lite mer än om han skulle legat i sin vagn,.
Så då kan han ju endå få vara med.

Tänkte ta bärselen idag tror jag,Och ha honom under familjens stora jacka:)(((MYSIGT))))

Men hoppas han vaknar snart det är så tråkigt just nu ju!!!!

Men bloggar mer sen:)
Hare gott kram från Ronya!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0