Rolig natt!!

Hejsan,Inatt och igår bloggade jag inte för att jag var hos min Josefin:)

Det var jätte trevligt,
Vi kollade på skräck filmer (två st,)


HAHAHA lite bra vi är.

Ronya:Jaa den vill jag se,

Jossan:Aa den kanske vi kan se efter att vi kolat på denna?:)

Ronya:Aa det kan vi.

10 minuter senare typ så låg vi båda där och snarkade.(Eller aa kanske 30 min senare)
Så vi såg typ ingen.
Men sen på morgonen isag så kollade vi klart på den filmen(Plus en till läskig)

Men aajaa igår innan vi drog till jossan så fikade vi på godsmak.
Och sedan drog vi till c2(Det sög så tråkigt vi hade)


Så vi gick hem till henne.
Och ídag tidigt på morgonen fick jag ett sms av Sinnika att dom var tvungna att åka in med Teddy för att han var (jätte) förkyld,,.Men det gick bra med honom iallafall:)
Men ajjaa.,
Nu har jag skrivit ganska mycket till er,Så ni får hare toppen.

(svarar på kommentarer senare orkar inte nu)

Juste fick en massa fina kläder av Jossan också.(Tusen TAAACK);D

Kram från Ronya!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0