PPPPPRRRUUUUU!!!!!((EEh okej???)

Hejsan!

Har ju varit ute med Teddy idag lite då,.
Det blåste ganska mycket med skit samma.

Sinnika och pappa åkte och handlade förut då hade jag Nike(hunden) och Teddy själv,

teddy skrek kanska mycket och Nike var ganska orolig,
Så det var ganska jobbigt,

Sen nu så har ju dom kommit hem,Sinnika lagade tacos.
Så nu är jag skit mätt,

Ska ringa min mamma nu och se om vi kan byta helg så att jag åker till henne nästa helg istället.

Min bror har spelningar i helgen tror jag,Och jag behöver vila mig lite nu känner jag,(Då äre inte så bra om jag kommer till mina små syskon)Men ajjaa

Nu ska jag ringa mamma,bloggar kanske senare,(Är så jäkla trött)

Kram från Ronya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0