Mitt inlägg just nu om:Frida,förklaring&Teddy&ett sött kort;D

Hej igen,

kom hem för ungefär en timma sedan.(Var på promenad) med undrbara Frida!!
Det var skönt att bara kunna prata med någon mer än dom vanliga.(sedan blev det ricktigt mysig och pratgaltt igår när jag sov hos Jossan)

Men iallafall jag och Frida var ute i ungefär en timme,

men skitsamma om det just nu,,

Jag är så jäkla trött(så det blir nog en tidig kväll i kväll)

Tråkigt att vara så trött på en Fredag!!!!!!!!!

Imorgon vet jag inte vad som händer(ska väl städa lite)Och plugga,sedan tror jag att jag ska ringa en kompis och se om dom vill göra något,(Och på kvällen ska jag nog fråga Frida om hon vill ta en promenad)
Om du ser detta Frida så kan du ju svara med en kommentar om du vill det;D

men ajjaa tror inte jag bloggar mer ikväll är ju så trött,

(men hare gött)

Kram från Ronya!!!;D



På bilden!

Jag Ronya(storasyster) 13 år&Teddy en dag!


Älskar dig otroligt mycket Teddy(Här var han ju bara en dag ungefär)Tänk nu är han ju fan snart 3 veckor på onsdag som kommer!!!!!
min älskade TEDDY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0