En kille är nu född till världen!! 2011-03-11

Hej alla,Förlåt för att vi inte skrivit på länge med det har hänt en stor grej här i Hallsberg.

Vi fick en liten pojke i Onsdag.
Han var 46 co och vägde 2860 tror jag det var.
Han är helt underbar,,,

har tyvärr inte någonbild på honom eftersom att jag nu är hos mamma.
Och idag kom min lille gosse  hem förförsta gången och innan det åkte jag till min mamma,,

Men kan inte blogga mer.

Men så att ni vet det blev en söt liten KILLE!!!!;)

JAG ÄLSKAR DIG GRYMT MYCKET MIN LILLE GOSSE!!<333333333

Nu är du ute min älskade!!

Kram från Ronya!

Kommentarer
Postat av: paulina

åh men vad roligt!

2011-03-12 @ 05:13:18
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0