Bryr mig inte!!

Hejsan!!
Jag vet att många bloggar får besökare som inte är så jätte trevliga jämt,.

Ex* Varför skriver du si eller så?

*Varför lägga ut sånna bilder?

*Varför ska det vara så hos dig/er??

Själv har jag inte såna på min blogg,Men om det kanske kommer folk som äe sånna.

Alltså jag bryr mig inte.

Jag och Sinnika skaffade denna blogg till våran beibs.(Teddy)
Inte till er..
Sen är det ju bara kul om folk vill läsa och kommentera

Visst vem vill inte ha många besökare???

Eller hur alla vill ju ha det,
Alla vill ju ha många kommentarer(Om dom är snälla)

Men om ni bara vill vara elaka så kan ni lixom trycka på det röda krysset upp i högra hörnet lixom!!

Men somsagt..,.

Här har vi inga sånna,.
Ville bara säga det.
Hhihihihihih,.(PUUUUUSSSSSS!!!!!!!!(L)<33333


Från Ronya&Teddy!!!!:)<333333


Kommentarer
Postat av: Ronya

Underbara blogg sida!!!!<33333

2011-03-21 @ 23:42:38
URL: http://bulanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0