Bara skriver lite tråk!:)

Varit åh badat med familjen.
Först skrek Teddy bara,sedan tyckte han det var ganska skönt tror jag.....

Sedan drog jag ut med Josefin vi skulle till Ludde,Men sedan gick inte det,

Då följde jag henne ganska långt,sedan drog jag till tåget för att möta upp johanna som varit inne i örebro...

Var med johanna och vi hade det väl ganska sköjj.

Frågade även pappa och sinnika om jag fick sova hos henne men det gick inte(som jag trodde)

så jag tjatade lite,men det gick inte så bra,

Drog hem och smög in på mitt rum,messade med Sinnika även då.

Och dom blev sura åh bara kom hem NU!!!!

Och jag som var hemme bara:NEJ!!!!

sedan när jag skrev att jag var hemma så blev dom genast mycket trevligare!!!!:)
haha vuxna asså½½½
:D


Men iallafall nu har jag skrivit ganska mycket så jag fortsätter..

imorgon ska jag nog träffa folk.,
Eller åka till kusinerna,får se..

hatar att bara sitta HÄR hemma!!

det enda man kan göra är åh kolla tv eller sitta vid datorn.Kan även vara med teddy.Men det är jag ju hela tiden känns det som...

Men iallafall nu ligger jag i min säng,tänkte kolla lite bloggar sedan kolla på lite olika klipp på youtube..

Ska även fråga om jag får ta chokladpuddingen som står i kylen(Det skulle sitta perfa just nu)

Men det jobbiga är att Sinnika skulle sova,Och pappa kommer bara åh säga att ajg ska fråga Sinnika,
hur gör man då??

JO man går och kollar om Sinnika somnat än!!!:)

TOPPEN IDE!!!!:D

Så nu har jag skrivit ganska mycket till er.Hare gött kram från Ronya!!!:)



Ganska cool bild om jag ska vara ärlig,(Mitt öga om ni inte ser det)
puss!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0