R<Å>KG G > A U

Det är så svår:att vara ifrån någon man älskar....

det är så jobbigt:att säga adjö till någon man älskar.......

Det är så kul:att träffa någon man saknat..........

Det är så spännande:att det pirrar i magen tills det slutar pirra......

det är så kallt:när det är kallt ute xD

det är så varmt:när det är varmt ute xD

det känns så: konstigt att skriva konstigt.....

det låter som: Att min syrra kollar på film:)


HAHHAAH jag är ju sjuk som en skommer få att skriva detta;D

Har ar min alskade alskade hund Nike!  fan vad jag saknar honom nu!!!!!:)  Puss Nike pa dig!!<3



Saknar mina djurisaaaar:)<33333333

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

såå söta :d

2011-07-24 @ 01:10:55
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: Jag tänkte det, haha. Du är säkert en jättebra storasyster till honom <3

2011-07-24 @ 11:25:19
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback