Tänkte svara lite här och nu bara!!!!:)



FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo
 ([email protected])
Vart på sveriges karta bor du ? 
Haha jaadu hur menar du?.Jag bor iallafall i Hallsberg som ligger vid Örebro typ.Kolla upp vart på kartan det ligger om du vill det:)

2 Skulle du säga att du är söt som en sockerbeta eller hårt som en rotfrukt ?
Haha va?? Är det meningen att man ska misstolka det eller??För det är redan försent!!!x)


3 Om du fick välja ett handikapp att leva med, vilket skulle du välja ?
Jaadu jag vet knappt något om något handikapp,Så kan tyvärr inte svara på det.sorry!!:)
Men det räcker med mina problem som jag har redan:)



TACK FÖR FRÅGORNA!!!:)

//Ronya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0