Svar till Kim!

Tack för det du skrev kussan.Love you..

Jag kan höra av mig till sig någon dag i veckan?
Vilken dag passa er bäst?
Tänkte om vi skulle ta åh hitta på någonting!:)

puss!!

Vill ni veta en hemlighet?  varje gång jag ser en måne så tänker jag på Bulan.jag vet inte varför.Men jag gör bara det.  tror att jag gör det drf att Månen är så jäkla fiiiiin:D  Och det är BULAN med:)<333  Älskar dig bulan!:)<333    Nu börjar FRÅGESTUNDEN.SÅ FRÅGA PÅ NU!!!!!!!!!!:)    kram Ronya(syrran)

Vi sov iallafall inte kvar i indanbyn inatt,(SKÖNT)

så nu ligger jag i min älskade säng med datorn på benen och med en film på...

ÄLSKAR DET!!! Fast min fot värker!!!!:(

Hare gött tills vi hörs igen!!:)

//Ronya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0