Saknar min Ted!

Hallåhallå!

Nu fixar jag makaroner och mamma pastasås:)

det går bra.

Idag har jag inte gjort mycket alls,spelat lite kubb med mamma och dom andra.,det gick så där;)

menmen.

sedan ska ajg väl äta och sen ska jag nog bada(JIPPY)

Har ju glömt bikinin hemma så badar i shorts och bh,suck men det är ju så varmt så jag måste f*n bada.:)

Inatt åskade det jätte mycket mamma och peter tältade ut och jag sov med syskonen i husvagnen tuva min lillasyster  vaknade och grät.

Då kunde inte jag somna om.

så jag messade lite med pappa.

sedan somnade jag:D

och igår halkade jag på bryggan när jag sprang till vattnet så ajg haras ont i nacken:(

Menmen hare gött hörs nog senare pusss //Ronya!!:;)



Teddy jag saknar dig galet mycket.
Love you,snart ses vi igen puss från Ronya!:)



Saknar er två så mycket,titta så liten min lilla Ted var då.det måste ju vara typ 4 månader sedan:)
Love you!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0