På talangen här om dagen(Onsdags)

Hallå igen,har inte berättat att ajg var på talangen i onsdags.
Alltså för er som inte vet vad det är så är det ett "DISCO" för (BARN)ne men barn från år 98 tror jag till äldre(Minns ej hur gammla)
Men iallafall man dansar och skrattar,fast jag vet inte vad jag gjorde där eftersom att jag hatar åh dansa med/vid folk.
Så jag typ bara stod där..
Men iallfall.
Här kommer en bild på oss, som dom tog när vi var på talangen i örebro:)


Jossan,Emma,Jag och Elin!:)
Snyggingar va??:)

Alltså jag i gula shorts och linne,även fläta i luggen om man ser det:)
Puss""

//Ronya

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-13 @ 20:56:41
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0